Beste fietsendief,

Voor alle onderwerpen die niet in een van de andere forums passen.

Beste fietsendief,

Nieuw berichtdoor thevandijks » zo 07 feb 2010, 19:56

Ik heb het ook een aantal keren meegemaakt dat er fietsen blijven staan, Politie bellen en dan is het standaard antwoord "daar doen we niets aan meneer"...

Groet Hans
thevandijks
Forum Gouda-lid
Forum Gouda-lid

Beste fietsendief,

Nieuw berichtdoor Hilde Niezen » zo 07 feb 2010, 20:50

thevandijks schreef:Ik heb het ook een aantal keren meegemaakt dat er fietsen blijven staan, Politie bellen en dan is het standaard antwoord "daar doen we niets aan meneer"...

Tja, ik heb natuurlijk alleen ervaring met dit ene geval waarin het wel goed ging. Maar ik zit de denken, misschien helpt het meer om Stadstoezicht te bellen? Die hebben mijn fiets ook opgehaald. Ik kon hem weer oppikken aan de Nieuwe Haven, in de steeg naast Rep26. Daar heeft Stadstoezicht een behoorlijk grote loods waar ze alle fietsen neerzetten, onder andere de 'fietswrakken' van het station. Er stonden er vorige week wel een paar honderd.
Hilde Niezen
GroenLinks
Hilde Niezen
Gemeenteraadslid

Beste fietsendief,

Nieuw berichtdoor graaf floris » zo 07 feb 2010, 21:45

:lol: :lol: :lol: Sory, hoor, maar met Stadstoezicht heb ik helemaal geen goede ervaringen. Een keer gebeld (via MOG) dat er een fietswrak in de graskant lag. Precies omschreven ter hoogte van welk huisnummer. Een week of 2 later een mailtje van Stadstoezicht dat de fiets niet was aangetroffen. Dat zou natuurlijk kunnen na 2 weken, ze verdwijnen nog wel eens in het water. Maar nog dezefde dag zag ik het wrak in de bosjes staan, nog geen 10 meter van de plek waar ik had aangegeven waar de fiets lag. Ook dit weer gemeld, maar geen reactie meer ontvangen.
graaf floris
Forum Gouda-lid
Forum Gouda-lid

Beste fietsendief,

Nieuw berichtdoor thevandijks » vr 12 feb 2010, 00:19

Hilde Niezen schreef:
thevandijks schreef:Ik heb het ook een aantal keren meegemaakt dat er fietsen blijven staan, Politie bellen en dan is het standaard antwoord "daar doen we niets aan meneer"...

Tja, ik heb natuurlijk alleen ervaring met dit ene geval waarin het wel goed ging. Maar ik zit de denken, misschien helpt het meer om Stadstoezicht te bellen? Die hebben mijn fiets ook opgehaald. Ik kon hem weer oppikken aan de Nieuwe Haven, in de steeg naast Rep26. Daar heeft Stadstoezicht een behoorlijk grote loods waar ze alle fietsen neerzetten, onder andere de 'fietswrakken' van het station. Er stonden er vorige week wel een paar honderd.

Weet je dat ik daar nooit aan gedacht heb! Goede tip, voortaan ga ik stadstoezicht bellen.

Groet Hans
thevandijks
Forum Gouda-lid
Forum Gouda-lid

Vorige

Keer terug naar Algemeen