Burgemeester in EénVandaag over Marokkanen

Voor onderwerpen met een lange grijze baard.

Nieuw berichtdoor voetballer » di 09 maart 2010, 11:56

Johan Weeber schreef:Wij gaan vanavond ook even nadenken over een ludieke actie donderdag 11 maart in Den Haag vóór aanvang spoeddebat over "Gouds Tuig" (ingebracht door Wilders). Aanvang debat 10:45. Liefhebbers ?

neemt hij de pvda en zijn vrienden mee
voetballer
Forummeubilair
Forummeubilair

Nieuw berichtdoor voetballer » di 09 maart 2010, 11:58

Michel schreef:Vond dat Cornelis het goed deed. Jammer van de voxpops tussendoor, alsof 2 willekeurige mensen een goed beeld geven van zulke complexe problemen (en de oplossingen die wel en niet werken). Doe mij maar Fair & Balanced GeenStijl!

groote leugenaar
voetballer
Forummeubilair
Forummeubilair

Nieuw berichtdoor platform » wo 10 maart 2010, 23:53

Ik heb Wim Cornelis in de uitzending van 8 maart j.l. de situatie zeker niet horen goedpraten.

Treffend was o.a. zijn opmerking van de jongere broer die het slechte voorbeeld van de oudere broer overneemt en dat dat een groot probleem is. Daar zal je als maatschappij toch wat mee moeten.

Ook met de opmerking dat de situatie niet verbeterd gaf hij aan de zaak niet rooskleuriger voor te willen stellen dan hij momenteel is.

Overigens vond ik de hele uitzending niet negatief en de makers waren ook niet op stemmingmakerij of sensatie uit. Dat heb ik in het verleden wel eens anders gezien.

Gerard.
platform
Forum Gouda-lid
Forum Gouda-lid

Vorige

Keer terug naar Archief